2014. január 27., hétfő

Temetés


Sajnos,most hogy meghaltam,a temetésemnek is előbb-utóbb  bekellet következnie.Szerencsére Jessie az incidens óta felgyógyult,és kapott róla jelzést,hogy mikor lesz a temetésem.Azóta,mióta meghaltam,minden egyes percben vagy Zack-el töltöm az időt,vagy Jessie-t figyelem. .Így tudtam meg azt is,hogy mikor lesz megtartva a temetésem.Tehát még el is tudtam menni rá.Hát nem csodálatos?Ott lehetek a saját temetésemen,és végignézhetem hogyan ásnak el a földbe.
*A temetésen*
Besuhantam Jessie Mercedes-ébe és már mentünk is a temetésre.Nem kellett sok idő hogy odaérjünk,mivel abban az utcában tartották ami szemben volt azzal amiben Jessie-vel  laktunk.Épp hogy odaértünk,én már láttam hogy Zack megbújt egy bokor mögött és onnan figyelte hogy mi lesz.Gyorsan odamentem hozzá:
- Te meg mit keresel itt?
- Eljöttem hogy megnézzem a temetésedet.Baj? - láttam hogy elbizonytalanodott
- Nem dehogy baj,csak meglepődtem hogy itt talállak.
- De miért?
- Nem tudom.Arra nem gondoltam,hogy a temetésemen is itt leszel.
- Hát pedig itt vagyok.
- Oké.
Visszasuhantam Jessie mellé,és már kezdődött is a szertartás.Láttam hogy barátnőm már könnyeit hullajtja.Arcán én is megkönnyeztem.De ezt csak a bokor mögött megbújó Zack látta.A szüleim nem lehettek itt mert ők 10 éves koromban meghaltak.Na de vissza a temetéshez!A pap aki elmorzsolta szent szavait,miután végzett a beszédével,intett 2 embernek hogy beleboríthatják a földbe testemet.A 2 ember engedelmeskedett és beleborítottak.Jessie vadul sírni kezdett,én meg ahogy megláttam,térdre borultam előtte,és ugyanúgy sírni kezdtem mint ő.Lassan a temetésnek vége lett,és mindenki hazament.Úgy döntöttem,hogy hazamegyek Jessie-vel a házába,és ott éjszakázom.Nem akartam őt egyedül hagyni egy ilyen szertartás után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése