2014. február 9., vasárnap

Az érzelmek

Amikor felkeltem éjszaka volt.A házat sötétség uralta.Amikor lenéztem a testemre a testem világított, mint a sötét utcán az utolsó pislákoló lámpa fénye.Körbe néztem, hogy vajon mit csináljak.Mivel szellem vagyok nem tudok sok mindent csinálni.Aztán gondoltam elmegyek úgy mond sétálgatni.Átmentem a falon egyenesen az utcára.A hold ezüst fénye világította meg az utcát.Végig mentem az utcán és csak bolyongtam a városban.Az érzés rémisztő volt, hogy többé nem tudok mással kommunikálni csak Zackkel.Amikor láttam, hogy kezd fel kelni a Nap akkor haza felé vettem az irányt.Útközben láttam ahogy az emberek rohangálnak föl-le az utcákon, hogy ne késsenek el a munkából.Amikor a házhoz értem átsuhantam a ház egyik falán és a konyhába érkeztem ahol Zack itta a kávéját Jessie társaságában.

-Szia Amanda.-mondta Zack mosolyogva
-Sziasztok.-mondtam kifáradva
-Azt üzeni, hogy szia-mondta Zack Jessienek.
-Szia.-mondta Jessie-El megyek letusolni-mondta és eltűnt az emeleten
-Hogy van?-ültem le a székre.
-Jól-mondta-Te után néztem valaminek a neten.-Mondta, majd a laptopjához nyúlt és megmutatta, hogy hogy tudnánk azt elérni, hogy lásson engem Jessie is.
-Király!Hogy kell csinálni?-kérdeztem miközben oda suhantam a laptophoz.
-Először is kéne egy hajszál Jessie-től és neked az egyik kedvenc dolgod.
-A kedvenc dolgom az a kulcs tartóm amit tőle kaptam.Az egyik hajszálát csak feláldozza.-mondtam-Mondd tovább
-Oké-vett mély levegőt.-Kell a te hajszálad is.-mondta
-Na ez nem lesz egyszerű...
-Elmegyünk hozzád és majd a fésűdből kiveszünk egy hajszálat.-jelentette ki én egyetértőn bólogattam-Kéne egy gyertya ami fehér.És ennyi-mondta
-És mi a folyamat?
-A hajszálakat a gyertya felett elégetjük.A viasz ami maradni fog a gyertyán azt ráöntjük a kulcs tartódra.És majd elmondjuk ezt a szöveget: Erők amik itt vannak szólítunk titeket.Az itt levő szellemet tegyétek láthatóvá Jessie Russo számára.Erők halljátok meg a kérésünk és teljesítsétek.
-Ez egész egyszerű.-mondtam-Én elmegyek elhozom a kulcs tartómat és a fésűmet.Te beszélj Jessie-vel-Amint befejeztem már száguldottam el a lakásomhoz.Át suhantam a falakon és a lakásomba értem ami levolt zárva rendőrségi szalaggal.Könnyezve jártam át a szobákat.Közben felvettem a kulcs tartót és a fésűt.Amikor végeztem elkezdtem felfele szállni ne, hogy megíjedjenek az emberek egy repülő fésű és egy kulcs tartó miatt.Fent sokkal gyorsabban tudtam mozogni.Belehúztam és pillanatok alatt Zack-nél voltam.Amikor beértem a házba már minden elvolt rendezve.
-Itt vagyok-kiáltottam Zack-nek.
-Nappaliban vagyunk.
A nappali felé vettem az irányt és leültem melléjük a földre.Elkezdtük a szertartást.Elégettük a hajszálainkat és megvártuk hogy megolvadjon a viasz.
-Megolvadt-szólt Jessie.Ráöntöttük a kulcstartóra és elmondtuk hárman egyszerre a szöveget.
Vártunk egy kicsit.
-Érzel valamit?-kérdezte Zack Jessiet aki meredten előre nézett.
-Minden kezd elhomályosodni.-könnyezett a szemének a fájása miatt.
-Értem.-mondta Zack és megfogta Jessie fejét és felém irányította-Látsz valamit?
Jessie megdörzsölte a szemeit és  kinyitotta.Nagyon koncentrált.
-Kezd el múlni a homályosság.-mondta monoton hangon.Még egyszer megdörzsölte a szemeit és lenézett az ölébe-Most már látok.-mondta az ölét nézve és lassan fel emelte a fejét.Pont engem nézett.
-Látod?-kérdezte Zack
-Igen-kezdett el könnyezni és bólogatni.
-És hallasz is?-kérdeztem várva a választ
-Igen hallak!-kiáltotta örömében.
Mindketten felálltunk és átöleltük egymást és a kezem sem ment át rajta!Lassan elengedtem és Zackhez fordultam.
-Sikerült!Lát engem!
-Igen lát!-mosolygott
Átöleltem és...megcsókoltam.Nem tudom mi ütött belém de olyan szenvedélyesen csókoltam meg hogy majdnem felborultunk.Átölelte a derekamat és vissza csókolt.Lassan elengedtem a szemébe néztem és rögtön elkezdtem felfele szállni ki a tetőre és csak sírtam.Sírtam mert meghaltam.Sírtam mert nem lehetek mellette.Sírtam mert nem tudtam kiélvezni az életem.Láttam egy hulló csillagot amikor két könnycsepp között felpillantottam és azt kívántam bárcsak élhetnék...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése